یونس عرب، مدیر عامل انجمن تالاسمی ایران با اشاره به بازدید از بخش تالاسمی بیمارستان طرفه و  تقدیر از خانم عارف، پرستار با سابقه بخش تالاسمی این بیمارستان در روز پرستار گفت: حضور در این بخش به خاطر تقدیر از پرستارانی است که سال های متمادی و بعضاً در قالب فعالیت در حوزه‌های مختلف از جمله مددکاری، درمان، پیگیری دارو و ... در کنار بیماران تالاسمی هستند و تلاش می‌کنند تا رنج بیماری را در آنها کاهش دهند.

وی با بیان اینکه در گام بعدی برای تقدیر از پرستاران در درمانگاه تالاسمی ظفر حاضر شدیم، اضافه کرد: انجمن تالاسمی ایران به دستور مقام معظم رهبری؛ مالک ملک درمانگاه ظفر هست و البته این درمانگاه تنها مرکز درمانی بیماران تالاسمی بزرگسالان در کشور است و بیماران از اقصی نقاط کشور به این درمانگاه مراجعه می‌کنند.

عرب با بیان اینکه درمانگاه ظفر پناهگاه و خانه امید بیماران تالاسمی در سراسر ایران است، عنوان کرد: هر بیماری از هر نقطه کشور که در روند درمانی خود دچار مشکل باشد به درمانگاه بزرگسالان تالاسمی ظفر مراجعه می‌کند.

وی با بیان اینکه رییس درمانگاه زیر نظر مدیر عامل سازمان انتقال خون انتخاب می شود، تصریح کرد: در همین راستا بحث درمان بیماران تالاسمی با همکاری انتقال خون ایران در این درمانگاه صورت می گیرد. 

مدیرعامل انجمن تالاسمی ایران با بیان اینکه امروز بنده به نمایندگی از تمامی بیماران تالاسمی از ۴ پرستار زحمت‌کش درمانگاه ظفر تقدیر و تشکر کردم، گفت: همچین به طور ویژه از خانم بیگلرپور که با سابقه ترین پرستار این درمانگاه هستند؛ تقدیر کردیم. 

عرب ادامه داد: انجمن تالاسمی ایران در نظر دارد تا در قالب نامه‌ای به وزارت بهداشت درخواست کند تا به پاس تقدیر و تشکر از زحمات پرستاران بخش تالاسمی در سایر نقاط کشور؛ به دلیل حضور مادام العمر در کنار بیماران تالاسمی تقدیر ویژه‌ای از آنها از سوی شخص وزیر محترم بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت گیرد.